Instytut Ignorancji Naukowej I Studiów Browarnych

Nie ma to jak robić co się chce 🙂

kiełbaska z grila piwko muzyczka komp spokój

księgarnia się buduje, powoli – wychodzi z fazy planów, antykwariat sam sprzedaje książki, póki co na browar jest…

luzik browar chłodzi pobudza do rozmyślań przywołuje wspomnienia

ciekawe ile czasu będę studiował całe życie chciałem być studentem i w końcu jestem 🙂

po 20 latach przerwy w nauce zrobiłem sorbonę

pamiętam jak jeszcze gdy byłem w zawodówce pomieszkiwał u mnie robal z dezertera i…

ciekawi o czym jeszcze wspominałem? nowy Niedoszły Bibliotekarz czeka na przeczytanie

__Z_m_i_a_n_a__ adresu bloga teraz prowadzę go pod adresem:

http://arek.bibliotekarz.com

Zagłosuj w Katalogu Bibilolubów

Głosuj na biblioteką w Katalogu Bibliotek
Głosuj w Katalogu Bibliotek

Miniblog z mojego twittera

Archiwum chronologiczne

Kwiecień 2008
Pon W Śr C Pt S N
    Maj »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Foty biblioteczne ;)

Najpopularniejsze wpisy

RSS Ostatnio dodane książki w Antykwariacie Ekslibris

  • Błąd: kanał prawdopodobnie nie działa. Spróbuj ponownie później.

Wymiana buttonami :)





Czytelnicy :)



