BUM no i zgodnie z przewidywaniami stało się znaleźli mnie

Miesiąc czasu nie pisałem – wiadomo doba nie z gumy a czasopodwajacze jak twierdzi Piotrek tylko w reklamie 😦 wracając do sedna zostałem odkryty i dokonano pierwszej publicznej prezentacji tego adresu 😦 tak więc moje zapędy ekshibicjonisty zostały upublicznione.

Opis kto i jak odkrył blog niedoszły bibliotekarz znajdziesz pod nowym adresem

1 Response to “BUM no i zgodnie z przewidywaniami stało się znaleźli mnie”


  1. 1 bibla Maj 21, 2008 o 9:20

    Foch, i to wielki FOCH.
    Mieć bloga i nie pisnąć ani słowa!! Wrrr… a tu tyle czytania było… :)))

    Adres został.. ODNOTOWANY! u mnie na blogu ;>
    Co by nie było, że znowu zginie w cyber-przestrzeni… ;P


Comments are currently closed.



__Z_m_i_a_n_a__ adresu bloga teraz prowadzę go pod adresem:

http://arek.bibliotekarz.com

Zagłosuj w Katalogu Bibilolubów

Głosuj na biblioteką w Katalogu Bibliotek
Głosuj w Katalogu Bibliotek

Miniblog z mojego twittera

Archiwum chronologiczne

Maj 2008
Pon W Śr C Pt S N
« Kwi   Czer »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Foty biblioteczne ;)

RSS Ostatnio dodane książki w Antykwariacie Ekslibris

  • Błąd: kanał prawdopodobnie nie działa. Spróbuj ponownie później.

Wymiana buttonami :)





Czytelnicy :)



