Jutro do matmy podejście nr następny :)

Idę jutro znów mówić wiersza 🙂

Ciekawe czy tym razem się powiedzie. Szkoda że poprzednie „wiersze” wyszły już z czapki było by pewniej, nie wiem co zrobię jak wpadnie pani na pomysł aby wrócić do relacji czy co tam miałem poprzednio, może być śmiesznie 😀 niby sobie odznaczyła że umiem ale kto ją tam wie??

Wszyscy  z kim się kontaktowałem i jutro idą na matematyczną spowiedź kują na blachę, a ja znów bloga piszę 🙂 zboczenie jakieś czy co 🙂

Apokalipsa – straszne dochodzą mnie wieści, ciężkie schlania, mroczne wizje jakieś, nawet plany samobójstw też są ogłaszane, szlochy i płacze to norma, nie rozumiem jak można jakiś głupi egzamin tak ciężko przechodzić /nawet matmę/, shiza jakaś :(, może dlatego nie rozumiem bo nie zależy mi na ukończeniu studiów z czerwonym paskiem, ba w ogóle na ukończeniu mi nie zależy chyba… a przynajmniej mi tak wychodzi jak czasem wpadnie mi do głowy pomyśleć o tym 🙂

Moja wizja jest prosta wszyscy zdają matmę bo czemu nie? reszta wizji niestety się psuje bo GTB w większości idzie pracować i nie będzie browara.

Z ciekawostek jutro poznam najwyższą dziewczynę /jak się sama reklamuje/ w instytucie :> mam nadzieję że nie będę się czuł jak któryś z braci kaczyńskich 🙂 a może to by było fajne doznanie kto wie 🙂 może coś skrobnę po spotkaniu :>

Ciao pamiętniczku 😉

2 Responses to “Jutro do matmy podejście nr następny :)”


  1. 1 Ania S. Czerwiec 10, 2008 o 10:15

    No to powodzenia! Trzymam kciuki! ;-))

  2. 2 arekmarek Czerwiec 11, 2008 o 9:24

    dzięks 🙂
    po małych problemach /pani (autor) chciała wiedzieć co miała na myśli pisząc tę książkę/ zdałem za pomocą wiersza nr 3 co ciekawe nie pamiętam już żadnego z tych wierszy 🙂 pamięć chwilowa jak widać u mnie działa super chwilowo 🙂 na dobrą sprawę wiersza nr 3 już nie pamiętałem wieczorem w dzień egzaminu 🙂 nie wspominając o wcześniejszych 😀


Comments are currently closed.



__Z_m_i_a_n_a__ adresu bloga teraz prowadzę go pod adresem:

http://arek.bibliotekarz.com

Zagłosuj w Katalogu Bibilolubów

Głosuj na biblioteką w Katalogu Bibliotek
Głosuj w Katalogu Bibliotek

Miniblog z mojego twittera

Archiwum chronologiczne

Czerwiec 2008
Pon W Śr C Pt S N
« Maj   Lip »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Foty biblioteczne ;)

Najpopularniejsze wpisy

RSS Ostatnio dodane książki w Antykwariacie Ekslibris

  • Błąd: kanał prawdopodobnie nie działa. Spróbuj ponownie później.

Wymiana buttonami :)





Czytelnicy :)



