rower !

palma zadziałała /czytaj odbiła/ i zamiast kijków do nordic walking mam rower 🙂 swoją drogą to schiza by za cenę 5-8 kijków można było kupić rower podobnej im klasy

model składak na większych kołach

cel poprawa wizerunku 😉  i kondycji

wykonanie codzienny dojazd do pracy i powrót z niej 7 kilometrów w jedną stronę czyli niedaleko

koszt zwrot do dwóch miesięcy jeśli nie zmieni się cena benzyny

skutek zobaczy się jesienią

start działań samonaprawczych jak zejdą śniegi

ciekawe czy wytrwam, czy podołam i /na co nie mam wpływu/ czy zadziała 🙂

cel jest jasny i potrzebny, więc musi się udać kwestia ile to zajmie czasu jest sprawą drugorzędną 🙂 mogę się tym zająć bez stresowo, bo nie mam noża na gardle, ale czas już na mały lifting organizmu nadszedł, kiedyś trzeba o siebie zadbać 😉 tak tak szykują się zmiany po studiach 😀

2 Responses to “rower !”


  1. 1 bibla Styczeń 14, 2009 o 6:43

    jestem pełna podziwu..
    jest ZIMNO !!
    a rękawiczki, czapa i szalik też były w zestawie? 😉

  2. 2 arek Styczeń 14, 2009 o 7:14

    terefere goły rower, nawet bez pompki 😦

    bagażnik i oświetlenie dodane jako promocja echh może jeszcze kierownica i pedały jako wyposażenie ponad standardowe

    po prostu żal_pl jak mówi moja córka


Comments are currently closed.



__Z_m_i_a_n_a__ adresu bloga teraz prowadzę go pod adresem:

http://arek.bibliotekarz.com

Zagłosuj w Katalogu Bibilolubów

Głosuj na biblioteką w Katalogu Bibliotek
Głosuj w Katalogu Bibliotek

Miniblog z mojego twittera

Archiwum chronologiczne

Styczeń 2009
Pon W Śr C Pt S N
« Gru   Lu »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Foty biblioteczne ;)

RSS Ostatnio dodane książki w Antykwariacie Ekslibris

  • Błąd: kanał prawdopodobnie nie działa. Spróbuj ponownie później.

Wymiana buttonami :)





Czytelnicy :)



