język prowadzenia: polski

Dzięki ustawicznemu polowaniu w usosie udało mi sie upolować przedmiot „Słowniki i encyklopedie w Internecie – budowa i użytkowanie (kurs internetowy)”3322-SEWI-OG radość trwała do ubiegłego tygodnia bo przedmiot ciekawy, wydaje się być również przydatny w przyszłości i 3 punkty ects za niego dostanę.

Dlaczego już się nie cieszę? proszę bardzo już informuję, tak jak w temacie pisałem, informacja z usosa podczas zapisów „język prowadzenia: polski” a oto ćwiczenie na ten tydzień:

Prosimy obejrzeć Tour of OED Online i odpowiedzieć na 2 pytania:

Tour of OED Online

i niech mi ktoś powie czy to uczciwe?

Jak by nie patrzył czuję się zrobiony w trąbę bo pytania nie są banalne i znajomość angielskiego jest potrzebna raczej dość dobra, w końcu do przeczytania jest ponad 30 stron po angielsku i trzeba zrozumieć co piszą a nie przejrzeć nagłówki.

Dla dociekliwych poniżej przykład pytania z testu do powyższego tekstu on-line.

OED Online dopuszcza wyszukiwanie:
Wybierz odpowiedź
a. W poszczególnych elementach artykułu hasłowego
b. Tylko w obrębie listy haseł
c. W całym tekście słownika, ale bez możliwości wyboru konkretnych elementów hasła

Jak widać nie tylko u nas w IINiSB dzieją się cudowianki. Ciekaw jestem czy trafi się jakiś słownik po arabsku albo może koreański, to by było ciekawsze przecież, a jakaż łatwość czytania dla wszystkich w polsce 😛

Reklamy

1 Response to “język prowadzenia: polski”


  1. 1 uasic Marzec 19, 2009 o 9:52

    Heh, ale Polskę to też z dużej piszemy:]

    Przepraszam, że się tak czepiam, ale jestem językowym maniakiem z lekka. http://bykom-stop.avx.pl/

    A ten wasz USOS to w ogóle coś pięknego.


Comments are currently closed.



__Z_m_i_a_n_a__ adresu bloga teraz prowadzę go pod adresem:

http://arek.bibliotekarz.com

Zagłosuj w Katalogu Bibilolubów

Głosuj na biblioteką w Katalogu Bibliotek
Głosuj w Katalogu Bibliotek

Miniblog z mojego twittera

Archiwum chronologiczne

Marzec 2009
Pon W Śr C Pt S N
« Lu   Kwi »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Foty biblioteczne ;)

Najpopularniejsze wpisy

RSS Ostatnio dodane książki w Antykwariacie Ekslibris

  • Błąd: kanał prawdopodobnie nie działa. Spróbuj ponownie później.

Wymiana buttonami :)





Czytelnicy :)



%d blogerów lubi to: