mam doła

Ktoś tam rozpacza że ma ciężko, że nie daje rady, że egzaminy a ja się pytam czym są egzaminy naprzeciw wieczności?

Czy wie coś na temat zmarnowanego życia ojca który mógł uczynić życie dziecka łatwiejszym…

JA WIEM

mam już chyba za wielki przebieg…… poza zużyciem pojawia się coś jeszcze, dopada poczucie że się spieprzyło delikatnie mówiąc, że za bardzo się ufało lekarzom, że wygodniej było milczeć

dałem dupy, a cierpi moje dziecko nie ma gorszej kary

to nie przejaw kryzysu 40-latka ani sesyjnego stresu – to nowa dzisiejsza wiedza którą zdobyłem………….

_________________
mam dość bycia początkującym ojcem
17 lat praktyki a ciągle gówno wiem : (
jedyne co widzę to popełnione błędy !
jestem durniem czekającym na śmierć

1 Response to “mam doła”


  1. 1 anhydryt Maj 30, 2009 o 8:55

    Ty przynajmniej jesteś tego świadomy. Ja jestem dzieckiem człowieka, który jest od ciebie starszy, praktyki ma więcej (i podwójną), a to on czuje się najbardziej pokrzywdzony.


Comments are currently closed.



__Z_m_i_a_n_a__ adresu bloga teraz prowadzę go pod adresem:

http://arek.bibliotekarz.com

Zagłosuj w Katalogu Bibilolubów

Głosuj na biblioteką w Katalogu Bibliotek
Głosuj w Katalogu Bibliotek

Miniblog z mojego twittera

Archiwum chronologiczne

Maj 2009
Pon W Śr C Pt S N
« Kwi   Czer »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Foty biblioteczne ;)

RSS Ostatnio dodane książki w Antykwariacie Ekslibris

  • Błąd: kanał prawdopodobnie nie działa. Spróbuj ponownie później.

Wymiana buttonami :)





Czytelnicy :)



