jeszcze tydzień :)

kurcze ale obsuwa 😦 termin oddania prac domowych na zdalne fakultety 30 listopad  czyli nie wyrobię się – szitfak, jeszcze nie wiem co zrobię ale „damy radę” 🙂 jakoś. Z ciekawostek „Ankieta jest formą konwersacji” w życiu bym na to nie wpadł, jak mówiłem świetne przedmioty upolowałem w usos-ie tylko ten ciągły brak czasu mnie dobija.

jeszcze tydzień…

komputer w robocie nr 1 zdechł a na tydzień 🙂 nie warto naprawiać. Mój następca podobno wynegocjował skrócenie czasu pracy o połowę przy zachowaniu wynagrodzenia, czyli podniósł stawkę 2x. To znak że dałem ciała. Jak nic zmęczenie spowodowało że nie poszedłem najpierw pogadać z dyrekcją. Pewnie dla zasady by się nie zgodzili, ale nawet nie poszedłem a to błąd 😦

cóż bywa … człowiek się całe życie uczy i wiadomo jaki umiera

zanosiło mi się na 2 luźniejsze dni (nadgoniłbym szkołę) a tu w robocie nr 2 panika więc Qpa, wczoraj pół dnia na świeżym powietrzu i dziś też się zapowiada powtórka i jeszcze na grudzień się postaram zepchnąć jeden dzień pracy w terenie

jeszcze tydzień…

 

1 Response to “jeszcze tydzień :)”


  1. 1 bibla Listopad 25, 2009 o 4:02

    zwooooooooooooooooooooooolnij (!)
    życie jest za krótkie, żeby tak gonić..

    jak masz okres wzmożonej pracy – musisz zagwarantować sobie czas na odpoczynek.. przynajmniej JedenDzieńNieRobieniaNic..
    a Ty nawet czasu ostatnio nie miałes w weekend na piwo..

    dokąd tak?


Comments are currently closed.



__Z_m_i_a_n_a__ adresu bloga teraz prowadzę go pod adresem:

http://arek.bibliotekarz.com

Zagłosuj w Katalogu Bibilolubów

Głosuj na biblioteką w Katalogu Bibliotek
Głosuj w Katalogu Bibliotek

Miniblog z mojego twittera

Archiwum chronologiczne

Listopad 2009
Pon W Śr C Pt S N
« Paźdź   Gru »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Foty biblioteczne ;)

Najpopularniejsze wpisy

RSS Ostatnio dodane książki w Antykwariacie Ekslibris

  • Błąd: kanał prawdopodobnie nie działa. Spróbuj ponownie później.

Wymiana buttonami :)





Czytelnicy :)



