Prezentacja analizy vortalu wirtualnego wydawcy

Rok temu na zajęciach Zagadnienia księgarskie i wydawnicze wykładowca zlecił nam ocenę kilku adresów internetowych. Mnie przypadła analiza http://www.wirtualnywydawca.pl jako że jestem przyzwyczajony do dobrych wortali robionych przez fascynatów a nie przez komercję która szczędzi środków i czasu pracowników to wyszła analiza mocno krytyczna. Zresztą to były ciekawe zajęcia :> podpadłem trochę bo to jest według prowadzącego dobry adres a ja go zjechałem, miałem wskaźnik laserowy a wykładowca pokazywał  palcem 😀 no i jemu chodziło o przekaz treści jakie niesie a ja przerobiłem po całości łącznie z kodem HTML i problemami z wyświetlaniem polskich znaków we właściwej wielkości.

Wykładowca miał w jednym rację wirtualny wydawca daje statystyki „topek” i to może być przydatne narzędzie dla księgarzy.

U wirtualnego wydawcy spodobało mi się że faktycznie ich newsletter działa w odróżnieniu od wielu innych na które się zapisałem wtedy. Dopiero po jakimś czasie trafiłem newsletter biblioteki analiz który też działa i moim zdaniem jest szybszy w nowinkach i uczciwszy bo podaje adresy skąd czerpie informację w odróżnieniu od wirtualnego wydawcy 😦 Z nieznanych mi przyczyn newsletter biblioteki analiz czasem nie dociera do mnie /prawdopodobnie nie wychodzi/ za to newsletter wirtualnego wydawcy jest prawie  że niezawodnym dziennikiem.

Inną sprawą jest że czasami odnoszę wrażenie że chłopaki podczytują się nawzajem i czekają aż konkurencja puści maila żeby mieli co napisać u siebie 🙂 ale może się mylę.

Prezentacja: Analiza wortalu www.wirtualnywydawca.pl

2 Odpowiedzi to “Prezentacja analizy vortalu wirtualnego wydawcy”


  1. 1 spata 11 września, 2009 o 1:30

    No nie wiem… ja tam uważam, że plagiat jest ok, jeśli jest warty czytania 😉

    Jan Kołodyński – Buc


  1. 1 i co tu myśleć? « Niedoszłego bibliotekarza blog Trackback o 14 Maj, 2009 o 1:11
Comments are currently closed.



__Z_m_i_a_n_a__ adresu bloga teraz prowadzę go pod adresem:

http://arek.bibliotekarz.com

Zagłosuj w Katalogu Bibilolubów

Głosuj na biblioteką w Katalogu Bibliotek
Głosuj w Katalogu Bibliotek

Archiwum chronologiczne

Grudzień 2008
Pon W Śr Czw Pt S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Foty biblioteczne ;)

RSS Ostatnio dodane książki w Antykwariacie Ekslibris

  • Błąd: kanał prawdopodobnie nie działa. Spróbuj ponownie później.

Wymiana buttonami :)





Czytelnicy :)