Avatar

Byłem dziś w kinie na premierze Avatara. Poniżej moja opinia o filmie 🙂

Nie powiem piękna miłosna historia, on niepełnosprawny marines w ciele sztuczniaka ona księżniczka ludu do wymordowania na obcej planecie.

Takie ckliwe i łapiące za serce połączenie pocahontas z titanikiem 🙂 całkiem spodobało mi się.

Zdecydowaną wadą tego filmu 3d jest brak dubbingu, na ekranie się tyle czasem dzieje że, stoi się przed trudnym wyborem czytać czy oglądać.

Film tak samo pełen dynamiki jak i przewidywalności ale czego oczekiwać w końcu od bajki? Ma być poruszająca dobrze się kończyć, wycisnąć trochę łez, i Avatar jest takim filmem.

Brawa dla twórców, aktorów, animatorów i całej listy płac

ps. Nie wierzcie marketingowcom że skok jakościowy techniki filmowej jest jak z przejścia od kina niemego do dźwiękowego, owszem Avatar posiada trochę efektów 3d ale nie powala.

5 Odpowiedzi to “Avatar”


  1. 1 Malin 26 grudnia, 2009 o 10:10

    Ale byłeś w IMAX?

  2. 2 Niedoszły Bibliotekarz 27 grudnia, 2009 o 10:53

    byłem w cinema city w arkadii a nie w imaxie ale na wersji cyfrowej 3d, też w goglach siedziałem więc chyba bez większej różnicy?

    zresztą mam na jutro rezerwację do imaxa więc może się przejdę żeby faktycznie sprawdzić na przyszłość czy jest różnica miedzy tymi kinami 🙂

  3. 3 Malin 27 grudnia, 2009 o 11:40

    Ja też mam bilety do IMAX-a. To jest jednak inna jakość, dużo większy ekran, specjalnie przystosowany do pokazów 3d, pewnie będzie dużo lepiej.

  4. 4 Kikuchi 27 grudnia, 2009 o 8:53

    Ja co prawda nie widziałem filmów w 3D w innych kinach (albo nie pamiętam), ale te kilka, które obejrzałem w IMAX zrobiły na mnie duże wrażenie (co prawda było to już kilka ładnych lat temu). Pamiętam, jak na trailerze jakiegoś filmu o dinozaurach pół sali wyskoczyło z fotela łapać spadające jajo. 😀

  5. 5 Niedoszły Bibliotekarz 28 grudnia, 2009 o 2:35

    Powiem krótko wielkość ekranu ma kolosalne znaczenie 🙂
    IMAX rządzi 😉 efektów 3d się pokazało tak ze trzy razy więcej

    dopatrzyłem się że jack ma więcej palców niż jego laska 🙂 i w ogóle dużo detali się pojawiło na większym ekranie. a te krople na początku jakie fajne były, w arkadii ledwo je było widać i nie robiły takiego wrażenia

    szkoda tylko że spartolili napisy na tej kopii, pojawiają się czasami za półprzezroczystymi przeszkodami typu człowiek na pierwszym planie, w arkadii dostosowywali ich położenie do obiektów na ekranie co mnie na początku złościło, ale teraz doceniłem tą robotę.


Comments are currently closed.



__Z_m_i_a_n_a__ adresu bloga teraz prowadzę go pod adresem:

http://arek.bibliotekarz.com

Zagłosuj w Katalogu Bibilolubów

Głosuj na biblioteką w Katalogu Bibliotek
Głosuj w Katalogu Bibliotek

Archiwum chronologiczne

Grudzień 2009
Pon W Śr Czw Pt S N
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Foty biblioteczne ;)

RSS Ostatnio dodane książki w Antykwariacie Ekslibris

  • Błąd: kanał prawdopodobnie nie działa. Spróbuj ponownie później.

Wymiana buttonami :)





Czytelnicy :)