akismet blokuje całkiem dobrze :)

zablokował mi już ponad 10 000 komentarzy śmieci, co prawda do tej pory nie zaglądałem czy robi to poprawnie ale zdaje się że nie blokuje zbyt wiele tych komentarzy co powinien przepuścić. Nie zaobserwowałem natomiast aby przepuścił jakikolwiek spam 🙂

Faktem jest że dziś się doszukałem w paczce zatrzymanych 600 spamów dwóch komentarzy co nie były spamem (dzięki Kikuchi za propozycję, nie widziałem wcześniej) ale to „dopuszczalne straty” w porównaniu z liczbą godzin jakie musiałbym poświęcić na filtrowanie ręczne spamu.

Tak więc jeśli ktoś napisał komentarz i nie pojawia  się on w przeciągu 2-3 dni to proszę o mail- poganiacza sprawdzę co się dzieje 🙂

3 Odpowiedzi to “akismet blokuje całkiem dobrze :)”


  1. 1 Arieen 27 grudnia, 2009 o 12:09

    Hmmmm, mi akismet tylko raz połknął komentarz, który nie był spamem, poza tym sprawuje się bardzo dobrze. Przydatne narzędzie, nie ma co.

  2. 2 rubeus 27 grudnia, 2009 o 4:32

    Mi parę razy przyblokował to co nie trzeba, ale sprawdzam regularnie co mi w spamie ląduje – zarówno na blogu, jaki i w poczcie.

  3. 3 Kikuchi 27 grudnia, 2009 o 8:48

    Mnie to i u Malina coś Akismet nie lubi (bo u Ciebie, Malin, też chyba Akismet filtruje?)… W sumie ciekawe, dlaczego…


Comments are currently closed.



__Z_m_i_a_n_a__ adresu bloga teraz prowadzę go pod adresem:

http://arek.bibliotekarz.com

Zagłosuj w Katalogu Bibilolubów

Głosuj na biblioteką w Katalogu Bibliotek
Głosuj w Katalogu Bibliotek

Archiwum chronologiczne

Grudzień 2009
Pon W Śr Czw Pt S N
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Foty biblioteczne ;)

RSS Ostatnio dodane książki w Antykwariacie Ekslibris

  • Błąd: kanał prawdopodobnie nie działa. Spróbuj ponownie później.

Wymiana buttonami :)





Czytelnicy :)