tak mi coś nie pasuje :(

Jak wiecie piszę pracę licencjacką bazującą na ankiecie i utknąłem 😦

Mam pytanie do szanownych czytelników jak poprawić treść odpowiedzi bo jakoś mi nie pasuje obecna skala:

  • bardzo często,
  • często,
  • niezbyt często,
  • rzadko,
  • sporadycznie,
  • nigdy

😦 ankieta wygląda jak poniżej tyle że jest lepiej sformatowana itd.

Oprogramowanie

Desktop Narzędzie indeksujące zasoby lokalnego komputera http://desktop.google.com
używam na potrzeby biblioteki
bardzo często często niezbyt często rzadko sporadycznie nigdy
używam na potrzeby czytelników
bardzo często często niezbyt często rzadko sporadycznie nigdy

potrzebuję sześciu odpowiedzi ale jakoś nie bardzo mogę wymyślić właściwą skalę, a zdecydowanie wolałbym opisową niż gołe cyferki 🙂

jak by ktoś podpowiedział coś sensownie to wdzięczność mą i browar ma gwarantowany 😉

3 Odpowiedzi to “tak mi coś nie pasuje :(”


  1. 1 Malin 28 grudnia, 2009 o 9:45

    A może jakimiś wymiernymi określnikami typu codziennie, raz w tygodniu, raz w miesiącu, rzadziej niż raz w miesiącu?

  2. 2 Magullena 28 grudnia, 2009 o 12:02

    To pytanie do promotora pracy.

  3. 3 Niedoszły Bibliotekarz 28 grudnia, 2009 o 2:39

    cóż jak nic nie wykoncypuje z waszą pomocą to po nowym roku pewnie zadam to pytanie mojej dr, teraz nie będę Jej głowy zawracał święta są 😉


Comments are currently closed.



__Z_m_i_a_n_a__ adresu bloga teraz prowadzę go pod adresem:

http://arek.bibliotekarz.com

Zagłosuj w Katalogu Bibilolubów

Głosuj na biblioteką w Katalogu Bibliotek
Głosuj w Katalogu Bibliotek

Archiwum chronologiczne

Grudzień 2009
Pon W Śr Czw Pt S N
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Foty biblioteczne ;)

RSS Ostatnio dodane książki w Antykwariacie Ekslibris

  • Błąd: kanał prawdopodobnie nie działa. Spróbuj ponownie później.

Wymiana buttonami :)





Czytelnicy :)